20120722

Home sweet home.


-- On my way to Johor Bharu, the feeling on that time hanya Allah Maha Mengetahui.

Well at least I had do something to ease that feeling.

Dan paling utama, buat kesekian kalinya berjaya membuat confession tanpa menampakkan diri seperti seorang yang bodoh sebab... aku terlalu pasti takkan ada apa - apa yang akan berlaku dan ya, aku tahu ianya perasaan yang temporary. Lihat, sekarang rasa unik Jumaat lepas tu dah hilang. Peace.


-- Semoga Tok Usu sihat dengan izin Nya.


-- Kebarangkalian untuk menjadi warga Johor dalam tempoh beberapa tahun akan datang ini makin jelas nampaknya.


-- That guilty feeling. Bila check phone, ada banyak missed call & text dari orang - orang tersayang. But have no idea what to do sebab takda crdt sesen pun *sigh* Menyesal tinggal phone dalam kereta dengan silent mode.


-- " Aku lagi rela mati dari lalui semua benda tu, tolonglah. "

Jangan salahkan aku untuk bermonolog sebegitu rupa.

Yang pasti, selamanya aku diam tak bermakna seluruh jiwa aku merelakan.

Dalam ni, aku akui masih terlalu rapuh untuk semua itu. Sorry to say.



-- Ada orang tu ajak berbuka sekali kat IKM bila dapat tahu aku kat Johor hehe.

Dah dekat sangat dah kan? But never mind, next time insyaAllah. Tunggu you balik Shah Alam kay.



--  " Ya Allah, ini rupanya nikmat jiwa apabila hatiku bertaut untuk mencintaiMu. Kekalkan nikmat ini, aku tak sanggup untuk kehilanganMu lagi daripada hidupku. Hadirkan cinta yang berkekalan kepadaMu. Terimalah aku sebagai salah seorang perinduMu dan pendamba cinta agungMu "

Mungkin takda orang yang akan tahu dan faham. Apa yang aku boleh kata kini, ALHAMDULILLAH.





SALAM RAMADHAN SEMUA!

Target tahun ni nak puasa penuh hahahahahahaha okay lawak, but heyy seriously aku rasa aku boleh. Just wait and see.

Assalamualaikum.